3 Temmuz 2007 Salı

Bir dondurma yesem...

Aşırı sıcaklar tekrar geliyor, sıcakla beraber serinlemek lazım. Favoriler tabii ki dondurma ve karpuz bu konuda. İşyeri , araba ve ev üç noktasında klimalar altında geçtiği için hayatımız ne zamandır evdeki buzdolabından bir kaç kaşık almak dışında magnum ve diğer saplı :) dondurmaların tadına varamadım bu sene. En son mayıs'tı sanırım yediğimde. Birinci hedef, dondurmacı iş çıkışı :)

Savaş ve strateji oyunlarını sevmişimdir. Civilization vazgeçilmezimdi, hiç bir zaman alternatifi üretilemedi benim için. Son zamanlarda farkettim ki travian denen bir online oyun beni kollarına almış. İkinci köyü kurmayla bağımlılığım daha ileri bir noktaya çıktı. Neler oluyor ya?
Sadece bir flickr'ım vardı önceden.

Benim karnım acıktı, yemek çok kesmedi . Bir kaç bebe bisküvisi alıyım :)

Hiç yorum yok: