1 Temmuz 2007 Pazar

İçime bir rahatlık düştü...

Hemen aldım laptopumu , çıktım balkona. Hem wireless hem laptop olduğu halde masada oturmak rahatsız edici. Zaten günboyu haftaiçi bir bilgisayar başında , kapalı bir odada bunalıyorum. Haftasonunu dört gözle bekledikten sonra bu kadar hoyratça kullanmak pazartesi sendromunu daha şiddetli yaşamakla sonlanıyor malesef.

Sıcak giden havalarda hadi dışarı çıkmayıp klimayı açıyordun. Sanırım biraz da bunun alışkanlığı oldu diyen iç sesime peki şu an ne klimayı açtın, ne gün boyu dışarı çıktın hava da püfür püfür eserken bu bunalım niye diyorum:P Kırdık galiba kalbini de biraz :)

Şaka bir yana geçen hafta arkadaşımın düğünü için C.tesi den Adapazarı'na gidince ve pazar akşamına kadar koşuşturmaca içinde geçirince bu hafta şöyle bir evden hiç çıkmıyım dedim. Bilgisayar başında , havuz sefasında ve ardından tembel tembel oturarak geçip gitsin bu gün de.

Az evvel evde sıkılıp hadi Ömer abilerin Ballıca'daki evlerine gidelim diyen ben , bir buçuk saatte hazırlanıp rekor kıran aileme kızarak burda kaldım. Benim pazarım ve keyfim kıymetli kardeşim :) Bir buçuk saatte gitmek için hazırlık yapıyorlarsa herhalde bir saat te kalkmak için hazırlık yapacaklar. Doğal olarak bir iki saat de kalırlarsa bu gece 11-12 gibi yatmaya gelirler eve. Dur bakalım takipteyim, tahmin doğru mu :)

Şimdi ABD ye gidip bir Iphone alıvermek lazım. Hp Ipaq 6515 den sıkıldım. Zaten arasıra kapanıyor, harflerin bazıları basmamaya başladı ve yeterince büyük . Nispeten küçük bir cihaza ihtiyacım var. Belki dayanamayıp p990 i yi alırım, bir ay sonra hiç belli olmaz.

Hiç yorum yok: