8 Temmuz 2007 Pazar

Nikahlar ve Haftasonları

Tarih 07.07.07 olunca taliplisi de çok oluyor. Biz de sevgili Mehmet'imizi (lise arkadaşım) dün evlendirdik. Herşey güzel ama nikah saati 18.40 olunca ve ben de işten 12.00 de çıkınca bana dışarda vakit öldürmek kalıyor. İşyerinden eve de gelmek olmaz, avrupa yakasından anadolu ya geçip tekrardan Bahçelievler'e geçmek çok güzel bir seçim olmasa gerek.

Ben de çözümü Galeria'da buldum, küçük salonlarından bir tanesinde Zor Ölüm'ün bol aksiyonlu sahnelerini izleyip ardından nikah salonunun yolunu tuttum. Arkadaşımın nikah memuru olan belediye başkanına sonsuza kadar evet demesinin ardından nikahı nihayetlendirip niyet ettik gülhane nin parkına gitmeye. Ama nerdee. Cumartesi gününün kalabalığıyla parka araçla girmek yasakmış, biz de az ilerdeki belediye tesislerinde yan tarafımızdaki düğün gürültüsünün yanında bir sohbete oturduk. Hoşdu, en azından bu buluşmayla o kadar beklemenin acısını çıkarmış oldum.

Bu arada Muharrem abimiz yatağımı yapmış saolsun, ben artık bu yatak yapılmaz diyordum ama yaklaşık 2 saatlik bir uğraştan sonra canavar gibi olmuş. Bu vesile ile yeni yatak aldırmak için evlenmeme gerek kalmıyacak :P

Hiç yorum yok: