5 Temmuz 2007 Perşembe

Yatağım kırıldı.

Her ne kadar son zamanlarda biraz kilo alsam da kırılan yatağın suçlusu ben değilim, itirazım var :) 78 kiloyum , bu da uzun boylu biri için gayet normal. Bugün gittim biraz annemi suçladım, son zamanlarda iyi kilo aldın, sonra da bir oturdun yatağımı kırdın diye . Ayak kısmı kırık , baş kısmı ise hala ayakta duruyor. Arasıra çatırtı sesleri gelse de idare ediyoruz, yakında yer yatağı olarak kullanırım , enkazın altında kalmazsam.

Yatak talebim aile ebeveynleri tarafından evlen de öyle alalım bahanesiyle ertelendi :P. Evin okuyup da adam olan üni mezunu , en büyük ve bekar kalan tek çocuğu olarak yavaş yavaş alay konusu olmaya başladık sanırım. Kardeşler teker tekere çoluk çocuğa da karışıyor. Napsaydım okumasa mıydık? Birileri onca yıl okuduktan sonra ve şu an halen y. lisansım bir yandan işle beraber devam ettirirken "boşa okuyorsun!" dese de okuyup adam olmaya ve ülkeyi kurtarmaya kararlıyız :). Zaten bir bitirme tezim kaldı, 3,56 ortalama yapmışım. İnek diye bazılarıyla çok alay ettim sanırım.

Hiç yorum yok: